Отзив от пациентка с резултати от лечение с пиявици след ковид-19

От моята пациентка Анета. “От няколко години зная за лекуване по метода на медицинските пиявици, но някак не набирах смелост да направя първата крачка. Времето минаваше и се появи Ковид. Ех, този Ковид! През последните години все той ни е в разговорите. Но да, появи се и се оказа, че самото боледуване беше най-малкото. При мен последствията от вируса, оставането в къщи, вероятно и всичката тази психоза и страх се отразиха пагубно на целия ми организъм, а на някои органи особено тежко. Опитах всичко за да възстановя здравето си. Да, имах успех, но променлив и нетраен. Бих описала състоянието си с една дума “задръстена”. В края на това лято, отново ми попадна информация за лечението с медицински пиявици и без да мисля много дълго този път, грабнах телефона и записах час. Беше ми по-скоро интересно и любопитно. Някак интуицията ме водеше, че напълно мога да се доверя на този метод и отидох абсолютно спокойна. Първите три пъти след процедурите бях отпаднала, но след това си дадох сметка, че усещането беше като “детоксикация”. Тези малки черни пиявички успяха да размърдат лимфата и да пречистят кръвта в мен. След 4-тата процедура аз вече “летях”. Олекна ми и си върнах жизнените сили. Сигурна съм, че подобриха цялостното ми състояние. Дори на предпоследна процедура бях разочарована, че е дошло време да приключим за този цикъл. Благодаря д-р Калбахари! От първо лице вече мога да разказвам на близки и приятели, за уникалния метод херудотерапия. Благодаря и ви пожелавам да имате възможност да помогнете на много хора!” На снимка е тромб от Анета след 2 процедура.